Vernieuwing telefoniesysteem
Per 26 januari zijn wij overgestapt op een nieuw telefoniesysteem.
Het oude systeem was aan vervanging toe.
Het nieuwe systeem geeft ons meer mogelijkheden en heeft onder andere als doel om onze telefonische bereikbaarheid te optimaliseren.
Daarnaast zullen wij in de toekomst ook de mogelijkheid gaan bieden dat u als patient kunt kiezen voor een terugbelverzoek.
We hopen dat dit systeem zorgt voor minder wachttijd voor u als patient en voor de assistentes voor minder werkdruk en minder piekbelasting.
Wat merkt u als patient?
Tussen 12.30 en 13.30 zijn wij alleen telefonisch bereikbaar voor spoedzorg.
Dan kunt u alleen contact opnemen met de assistentes wanneer u met spoed zorg nodig heeft.
Een gezondheidsklacht is spoedeisend wanneer het levensbedreigend is of wanneer de behandeling van de klacht niet kan wachten en u direct medische hulp nodig heeft.
Bij twijfel of uw klacht spoedeisend is kunt u altijd contact met ons opnemen.
Telefonisch spreekuur:
Huisartsen Striekwold & van Staaij en Westerling & van der Heijden hebben beide van 10.50-11.20 telefonisch spreekuur.
U kunt tijdens het telefonisch spreekuur rechtstreeks bellen met uw eigen huisarts.
U heeft dan de gelegenheid om korte zorgvragen persoonlijk met hen te bespreken.
Terugbelverzoek:
In mei zullen wij nog meer veranderingen doorvoeren in het telefoniesysteem.
Dan kunt ook gebruik gaan maken van een terugbelverzoek.
Door middel van een terugbelverzoek kunt u, op een voor u geschikt moment, door de assistente teruggebeld worden.
Dit voorkomt dat u op drukke momenten wachttijd heeft aan de telefoon.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over de veranderingen, dan horen wij dat graag.
Dit kunt u doorgeven aan de assistentes.
Als laatste danken wij u alvast voor uw medewerking.
Het nieuwe telefoniesysteem vraagt om gewenning voor iedereen en dat kan er voor zorgen dat er in het begin meer tijd nodig is of dat u meer wachttijd heeft.